Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Koncept zpravodajských hodnot a jeho vliv na výběr témat v týdeníku Respekt
Gaar, Dorian ; Trampota, Tomáš (vedoucí práce) ; Nečas, Vlastimil (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá zpravodajstvím, konkrétně teorií zpravodajských hodnot, původně publikovanou roku 1965 Johanem Galtungem a Mari Holmboe Rugeovou. Po úvodní kapitole pojednávající o některých aspektech zpravodajství relevantních z pohledu této teorie (bulvarizace, selekce příběhů, teorie gatekeepingu) popisuje práce zevrubně původní koncept zpravodajských hodnot, shrnuje jeho hlavní dopady v oblasti mediálních studií a rovněž představuje pozdější studie, které koncept v různé míře revidovaly či zcela obměnily. Poté práce stručně představuje týdeník Respekt, neboť na toto médium jsou později dva koncepty zpravodajských hodnot (původní od Galtunga a Rugeové a pozdější od Harcupa a O'Neillové) aplikovány v rámci kvantitativní obsahové analýzy. Za sledované období prvního pololetí roku 2009 jsou v titulním tématu každého vydání hledány hodnoty z obou konceptů, nejprve přímo na obálce obsahující charakteristickou kresbu, poté případně v samotném článku. V závěru jsou prezentovány výsledky zastoupení hodnot z obou konceptů a je zhodnocen celkový význam teorie zpravodajských hodnot na výběr titulního tématu v týdeníku Respekt.
Současné online aktivity vydavatelství Economia
Gajdoštík, Dušan ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Lysoněk, Tomáš (oponent)
GAJDOŠTÍK, Dušan. Současné online aktivity vydavatelství Economia. Praha, 2014. 69 s. Diplomová práce (Mgr.) Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky. Katedra mediálních studií. Vedoucí diplomové práce PhDr. Petr Bednařík, Ph.D. Abstrakt Vydavatelství Economia disponuje konzistentním portfoliem tištěných médií s důrazem na kvalitní obsah, od deníku (Hospodářské noviny), přes názorové týdeníky (Ekonom a Respekt) až po odborné tituly (Marketing & Media apod.). Zároveň provozuje relevantní online platformy k jednotlivým titulům, u nichž se více či méně úspěšně snaží o transformaci do modernějších formátů, využívajících všech nástrojů moderního webu - tedy intuitivní struktury, interaktivity, propojení se sociálními sítěmi, využití audio a video obsahu, tablety a mobilní aplikace a zároveň hledá pro tyto projekty nové obchodní modely. Ve své práci uvádím čtenáře do kontextu historie vydavatelství, zaměřuji se na analýzu klíčových titulů v minulosti i současnosti, v hlavní části se věnuji aktuálním změnám a trendům v rámci online projektů, zejména nové podobě online deníku iHNed.cz, mobilní a iPAD aplikaci iHNed.cz, webovým stránkám Respekt.cz, iPAD aplikaci Respektu, ale také čistě online akvizicím Volný.cz a Vybermiauto.cz a v závěru nastiňuji možnou blízkou...
Současné online aktivity vydavatelství Economia
Gajdoštík, Dušan ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Lysoněk, Tomáš (oponent)
GAJDOŠTÍK, Dušan. Současné online aktivity vydavatelství Economia. Praha, 2014. 69 s. Diplomová práce (Mgr.) Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky. Katedra mediálních studií. Vedoucí diplomové práce PhDr. Petr Bednařík, Ph.D. Abstrakt Vydavatelství Economia disponuje konzistentním portfoliem tištěných médií s důrazem na kvalitní obsah, od deníku (Hospodářské noviny), přes názorové týdeníky (Ekonom a Respekt) až po odborné tituly (Marketing & Media apod.). Zároveň provozuje relevantní online platformy k jednotlivým titulům, u nichž se více či méně úspěšně snaží o transformaci do modernějších formátů, využívajících všech nástrojů moderního webu - tedy intuitivní struktury, interaktivity, propojení se sociálními sítěmi, využití audio a video obsahu, tablety a mobilní aplikace a zároveň hledá pro tyto projekty nové obchodní modely. Ve své práci uvádím čtenáře do kontextu historie vydavatelství, zaměřuji se na analýzu klíčových titulů v minulosti i současnosti, v hlavní části se věnuji aktuálním změnám a trendům v rámci online projektů, zejména nové podobě online deníku iHNed.cz, mobilní a iPAD aplikaci iHNed.cz, webovým stránkám Respekt.cz, iPAD aplikaci Respektu, ale také čistě online akvizicím Volný.cz a Vybermiauto.cz a v závěru nastiňuji možnou blízkou...
Současné online aktivity vydavatelství Economia
Gajdoštík, Dušan ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Lysoněk, Tomáš (oponent)
GAJDOŠTÍK, Dušan. Současné online aktivity vydavatelství Economia. Praha, 2014. 69 s. Diplomová práce (Mgr.) Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky. Katedra mediálních studií. Vedoucí diplomové práce PhDr. Petr Bednařík, Ph.D. Abstrakt Vydavatelství Economia disponuje konzistentním portfoliem tištěných médií s důrazem na kvalitní obsah, od deníku (Hospodářské noviny), přes názorové týdeníky (Ekonom a Respekt) až po odborné tituly (Marketing & Media apod.). Zároveň provozuje relevantní online platformy k jednotlivým titulům, u nichž se více či méně úspěšně snaží o transformaci do modernějších formátů, využívajících všech nástrojů moderního webu - tedy intuitivní struktury, interaktivity, propojení se sociálními sítěmi, využití audio a video obsahu, tablety a mobilní aplikace a zároveň hledá pro tyto projekty nové obchodní modely. Ve své práci uvádím čtenáře do kontextu historie vydavatelství, zaměřuji se na analýzu klíčových titulů v minulosti i současnosti, v hlavní části se věnuji aktuálním změnám a trendům v rámci online projektů, zejména nové podobě online deníku iHNed.cz, mobilní a iPAD aplikaci iHNed.cz, webovým stránkám Respekt.cz, iPAD aplikaci Respektu, ale také čistě online akvizicím Volný.cz a Vybermiauto.cz a v závěru nastiňuji možnou blízkou...
Současné online aktivity vydavatelství Economia
Gajdoštík, Dušan ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Lysoněk, Tomáš (oponent)
GAJDOŠTÍK, Dušan. Současné online aktivity vydavatelství Economia. Praha, 2014. 69 s. Diplomová práce (Mgr.) Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky. Katedra mediálních studií. Vedoucí diplomové práce PhDr. Petr Bednařík, Ph.D. Abstrakt Vydavatelství Economia disponuje konzistentním portfoliem tištěných médií s důrazem na kvalitní obsah, od deníku (Hospodářské noviny), přes názorové týdeníky (Ekonom a Respekt) až po odborné tituly (Marketing & Media apod.). Zároveň provozuje relevantní online platformy k jednotlivým titulům, u nichž se více či méně úspěšně snaží o transformaci do modernějších formátů, využívajících všech nástrojů moderního webu - tedy intuitivní struktury, interaktivity, propojení se sociálními sítěmi, využití audio a video obsahu, tablety a mobilní aplikace a zároveň hledá pro tyto projekty nové obchodní modely. Ve své práci uvádím čtenáře do kontextu historie vydavatelství, zaměřuji se na analýzu klíčových titulů v minulosti i současnosti, v hlavní části se věnuji aktuálním změnám a trendům v rámci online projektů, zejména nové podobě online deníku iHNed.cz, mobilní a iPAD aplikaci iHNed.cz, webovým stránkám Respekt.cz, iPAD aplikaci Respektu, ale také čistě online akvizicím Volný.cz a Vybermiauto.cz a v závěru nastiňuji možnou blízkou...
Obraz Chorvatska ve vybraných českých tištěných médiích v roce 1995
Fabian, Jakub ; Pelikán, Jan (vedoucí práce) ; Vinš, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce Obraz Chorvatska ve vybraných českých tištěných periodikách v roce 1995 se zabývá reflexí deníků a týdeníků (Rudé právo, Lidové noviny, Týden a Respekt) na události v Chorvatsku v určeném časovém období. V práci je mimo pohledu tiskovin na děje v rovině primárně politické či válečné přihlédnuto i k vybraným okamžikům týkajících se společenské či kulturní sféry života. Cílem práce je především posouzení míry objektivity a kontroverze zpráv, které v českých periodikách reflektovaly zmíněné tematické okruhy. Zároveň je upozorněno na nesprávné informace z tendenčně zaměřených článků a následně pak provedena korekce faktických omylů a reinterpretace tendenčních tvrzení z hlediska odborného studia autora v zájmu historické objektivity.
Koncept zpravodajských hodnot a jeho vliv na výběr témat v týdeníku Respekt
Gaar, Dorian ; Trampota, Tomáš (vedoucí práce) ; Nečas, Vlastimil (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá zpravodajstvím, konkrétně teorií zpravodajských hodnot, původně publikovanou roku 1965 Johanem Galtungem a Mari Holmboe Rugeovou. Po úvodní kapitole pojednávající o některých aspektech zpravodajství relevantních z pohledu této teorie (bulvarizace, selekce příběhů, teorie gatekeepingu) popisuje práce zevrubně původní koncept zpravodajských hodnot, shrnuje jeho hlavní dopady v oblasti mediálních studií a rovněž představuje pozdější studie, které koncept v různé míře revidovaly či zcela obměnily. Poté práce stručně představuje týdeník Respekt, neboť na toto médium jsou později dva koncepty zpravodajských hodnot (původní od Galtunga a Rugeové a pozdější od Harcupa a O'Neillové) aplikovány v rámci kvantitativní obsahové analýzy. Za sledované období prvního pololetí roku 2009 jsou v titulním tématu každého vydání hledány hodnoty z obou konceptů, nejprve přímo na obálce obsahující charakteristickou kresbu, poté případně v samotném článku. V závěru jsou prezentovány výsledky zastoupení hodnot z obou konceptů a je zhodnocen celkový význam teorie zpravodajských hodnot na výběr titulního tématu v týdeníku Respekt.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.